سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
313 یاس
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پیامک علمایی

پیامک علمایی!

گفتم که الف

گفت دگر

گفتم هیچ<در خانه اگر کس است یک حرف بس است>

بارها گفته ام و بار دگر می گویم کسیکه بداند هر که خدا را یاری کند خدا همنشین اوست

احتیاج به هیچ وعظی ندارد!!   (آیت الله بهجت)




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » 313yas ( جمعه 89/10/3 :: ساعت 10:0 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بیانیه جمعی از وبلاگ نویسان در محکومیت اقدامات سران فتنه
منتظر
پیامک علمایی
روایت عشق
امام حسین(ع)
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 19244
» درباره من

313 یاس

» فهرست موضوعی یادداشت ها
بیانیه . روایت عشق .
» آرشیو مطالب
دی 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
شخصی
مریم جون !
کانون لشکر فرهنگی یوسف زهرا
فرهنگی هنری، عکس، مدل لباس، مانتو، ژاکت، سارافون دخترانه و زنانه
فروشگاه نرم افزا سرگرمی و بازی و زیورآلات و ...

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان








» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب